Van Greding naar Franeker.

30 mei 2017 - Franeker, Nederland

Vanmorgen waren we alweer vroeg wakker op onze tussen stop te Greding en na het ontbijtbuffet en het inpakken zijn we rond 8,15 uur gaan rijden de bedoeling was in eerste instantie om in de omgeving van Kassel nog een tussenstop op een camping te gaan maken.

Het weer was toen we vertrokken uit Greding droog geen vuiltje aan de lucht toen we halverwege Kassel waren begon de lucht te betrekken en even later kwam het water met bakken uit de lucht niet leuk om nog een tussenstop te maken.

Na wat overleg met onze chauffeur hebben we besloten om toch maar richting Franeker te gaan maar goed dat betekende bijna wel 700 km voor Ate maar deze vond dit geen probleem.

Na diverse tussenstops soms even slapen ook  de vrouwen hoor en  ja Bert zeker die heeft lekker onder het rijden boven de chauffeur liggen dutten de benen af en toe strekken en een rookpauze voor de chauffeur en nog een klein hapje eten waren we rond 19,15 uur weer terug in Franeker ,totaal hebben we rond de 2700 km getoerd  met de camper wat een hele mooie ervaring was.

Wat vooral opviel was het leuke contact op de campingen met de andere gasten er was altijd tijd voor een praatje of ervaringen aan elkander uit te wisselen.

Wel voor mij is dit het laatste reislog heb het met veel plezier gedaan en als ik sommige reacties lees hebben de volgers er ook van genoten,wij hebben er zeker van genoten en kunnen met veel plezier terug kijken op deze camperreis en dat we gezond en wel weer in Franeker zijn aangekomen.

Groet Fam Dijkstra.

1. Johannes Schuiling:
    31 mei 2017
    Welkom thuis , en uitpakse en poetsse en wasse .
  2. Jacob Jelly:
    31 mei 2017
    Always good to be back home.
    Hartelijke groet uit Groningen UMC
    Jacob
  3. Jan en Marga:
    31 mei 2017
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad maaaar ook fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn.
    Wij vonden het ontzettend leuk om jullie op deze manier te volgen en hebben er van genoten.
    Welkom thuis en voor Bert .................Tot dinsdag maat :-)