Mooie reisdag naar Caldonazzo

23 mei 2017 - Trento, Italië

Vandaag stond onze reisdag gepland van het Gardameer naar een bergmeer bij de plaatst Caldonazzo naar de camping Mario Village.

Dus vanmorgen al vroeg onder de douche allemaal en na het ontbijt in de camper en de afwas gedaan te hebben zijn we vertrokken richting Caldonazzo.

Het grootste gedeelte hebben we gereden over de tolwegen wat altijd lekker opschiet en door een prachtig landschap (zie foto's) dat verveeld echt nooit deze keer heeft Truus onze Tom Tom zich goed gedragen en ons voor de deur van Mario Village afgeleverd met natuurlijk de stuurmans kunst van onze chauffeur Ate hij is echt zijn beroep mis gelopen als vrachtwagen chauffeur op het buitenland.

Na het melden bij de receptie waar toevallig een Nederlands sprekende hostes was ja nog maar twee dagen in dienst maar goed wat maakt ons dat uit als ze onze taal maar spreekt want dat Italieaans spreekt geen een van ons vieren ja alleen met bier bestellen dat gaat nog net.

Wel we hadden niet zoveel keus meer uit plaatsen daar de camping bijna vol stond dit door Hemelvaartsdag dus veel een lang weekend maar goed toch nog een mooie grote plaats gekregen van ongeveer 150 m2 aan de buitenkant van de camping en de gehele dag zon rondom.

Dus camper te plek rijden tafel stoeltjes eruit aansluiten op de netspanning en eerst een koude op de goede reisdag.

In de middag is Ate op de fiets nog ff de omgeving aan het verkennen geweest en heeft al leuke dingen gezien de rest heeft de verkoeling van het prachtige zwembad opgezocht en de ligstoelen om even te dutten was zalig.

Vanavond hebben we lekker gegeten in het restaurant wat bij de camping hoord en om eerlijk te zijn het smaakte iedereen weer prima het lijkt wel  dat het buiten leven hongerig maakt,daarna nog even een wandeling bij het meer en daarna richting camper waar ik nu het log nog maak.

Wel dit was het voor deze dag morgen meer.

Groet Fam Dijkstra.

1. Sjouke en Joukje:
    24 mei 2017
    Bij AB Texel, ons Harry, zoeken ze nog chauffeurs voor de patatauto's. Ate kin su beginn
  2. Martine:
    24 mei 2017
    Wat een feest !! Prachtig om te lezen dat jullie zo genieten xx