Een gast bij het ontbijt.

26 mei 2017 - Caldonazzo, Italië

Om nog even terug te komen op de log van gisteren waar ik het had over onze afsluitende cocktails op de avond wel we kunnen zeggen dat ze heerlijk smaakten en we dit nog eens doen voor we hier vertrekken.(zie foto's)

Iedere morgen bij het ontbijten krijgen we visite van een mooi vogeltje volgens mij een vinkje maar ik weet dat mijn collega Jan Scheffer hier de specialist in is dus Jan zeg jij het straks even wat van soort het is we horen het wel.

Wel na koffie zijn we wederom een blokje gaan fietsen door de prachtige natuur en overal om je heen de hoge Dolomieten en de appelgaarden men verbouwt hier echt heel veel appels denk daar maar eens aan wanneer je een appel eet veel komt uit Italië.

Na de fietstocht een heerlijk koud biertje smaakt zalig hoor na wat in inspanning en ja de vocht huishouding moet toch ook op peil blijven.

De vrouwen zijn deze middag nog even wezen shoppen daar we wat voor de BBQ nodig hadden en onze koelkast eigenlijk wat te klein is daar onze biervoorraad ook koel moet blijven bij deze hoge temperaturen en ja dan moet je keuze's maken lastig voor de vrouwen hoor.

S'avonds zijn we nog heerlijk bezig geweest met de skottelbraai leuk hoor om hier iets op te bereiden en Bert  kan het zelfs en dat zegt genoeg volgens Janny.

Oké dat was het voor vandaag alweer morgen meer en volgens mij zal Janny dan het Reislog verslag maken heeft ze een makkie namelijk morgen zijn we exact 3 weken onderweg maar ik laat me ook verrassen door haar verslag en foto's.

Groet Fam Dijkstra.

1. Martine:
    26 mei 2017
    Ik geniet van je blog -s 'avonds op de bank nog even jullie verhaal lezen. Is net of ik er beetje bij ben. Ben blij dat jullie het zo fijn hebben- dikke kus x tot snel
  2. Hetty:
    27 mei 2017
    Prachtige foto's, mooie verhalen, nooit geweten dat jij zo kunt schrijven!!! En nu ook al begint te koken. Dit belooft nog wat voor Janny. Groeten
  3. Bert:
    27 mei 2017
    Prachtige foto's
  4. Jan en Marga:
    29 mei 2017
    Hahaha, Jan de vogel specialist........ nou inderdaad Bert het is een mannetjes Vink.
    Wat hebben jullie het mooi daar en gezellig.
    Prachtig weer ,.......... en een paar fotoos verder zie ik dat jullie ook vaak visite krijgen van een paar goudgele rakkers...............mmmmm proost :-)