Voor de laatste keer de was draaien....

27 mei 2017 - Caldonazzo, Italië

Deze schrijver krijgt het natuurlijk moeilijk! Om Bert te vervangen dat gaat niet lukken. Maar ik hoop toch het verslag van deze dag rond te krijgen. De was stond op de planning, daar het nogal heet was eerst maar douchen. Kon het laatste er ook bij. Daar de mannen hun dagelijkse fietstocht deden, hadden wij verder de vrije hand. Een paar uur later toen de eerste was in de droger zat, even bij komen onder een boom. Inmiddels de mannen ook weer op de basis terug. De tweede was op het rekje en aanstalten maken om te gaan zwemmen in het meer, dat hier aan de overkant is. Maar daar ben ik niet ver ingekomen. Marietje wel, die durfde het wel aan. Terug op de camping onder het genot van een aperitiefje maar weer eens even de dobbelstenen op de tafel. Dat is altijd een hele happening. Van wie gaat er winnen........ Dan op een zeker moment maar eens gaan bedenken wat de pot schaft!!! Nou daar waren we gauw uit, de overheerlijke babi pangang, waar we lekker van gesmuld hebben. Ate en Marietje deze avond aan de afwas. Bert de i-pad klaarzetten, zodat ik kon beginnnen. Nu ik hoop dat jullie dit verhaal wat leuk vonden, en misschien tot een volgende keer.

Groetjes Fam. Dijkstra.

1. Johannes Schuiling:
    27 mei 2017
    Goed bezig . Hier is het ook goed toeven . De 30 graden al weer gehaald in Nederland . Maar hier zijn geen bergen . Alvast een goede terugreis Komende dagen . 4 weken jeetje wat gaat dat snel . Over twee weken gaan wij ook . Zin in . Groetjes uit Gauw .
  2. Sjouke en Joukje:
    27 mei 2017
    Jullie hebben beide schrijverstalent. Voorzichtig op de terugweg
  3. Martine:
    28 mei 2017
    Goede terugreis ! En ik zeg voor herhaling vatbaar - de reis , en de verhalen

Xx
  4. Hetty:
    28 mei 2017
    Heel leuk verslag Janny, beslist niet minder als Bert. Volgende reis kunnen jullie om en om doen. Veilige terugreis.