Zonnen Fietsen Zwemmen en alvast inpakken.

28 mei 2017 - Caldonazzo, Italië

Zondag 28 mei en we gaan alweer onze 4e vakantie week in en de laatste helaas maar goed aan alles komt een eind.

Deze dag bestond natuurlijk uit een fietstochtje van ongeveer 30 km  door de prachtige natuur het leuke is we ontdekken steeds meer en zien meer en natuurlijk maken we af en toe een foto om jullie ook mee te laten genieten.

Tijdens de rit van vandaag kwamen we een heel oud kerkje tegen uit 1883 waar we stopten voor een drinkpauze uit een natuurlijke bron (zie foto) met heerlijk koel water wat wel smaakte bij een omgevingstemperatuur van bijna 35 graden.Van de kerk zelf heb ik geprobeerd wat foto's te maken van het interieur en dat gaf door het raam bijzondere foto's het lijkt namelijk net dat de kerk in het bos staat zie maar eens.

Ook stond er naast de kerk een oude vervallen woning en daar Ate op zoek is naar een recreatie woning in een warm land is dit misschien de kans maar volgens wordt het eerder iets voor de serie Mijn Man Is Klusser hebben zij ook weer een pracht aflevering.

Ik kon het ook niet laten om een stukje Italiaanse techniek op de foto te zetten altijd leuk om te zien hoe andere landen dit doen.

De vrouwen zijn vanmiddag nog naar het zwembad geweest om even af te koelen en daarna nog een rondje op de fiets weggeweest maar waren weer snel terug te warm,intussen hadden wij alvast wat dingen bij de camper opgepakt en de ramen even schoongemaakt voor de rit die morgen voor de boeg staat richting München waar we in de omgeving een camping opzoeken voor te overnachten.

Wel voor nu geen nieuws meer tot morgen.

Groet Fam Dijkstra.

1. Meinte en Froukje:
    28 mei 2017
    Inderdaad zijn dat hele aparte foto's zo door het raam, leuk gedaan.
    We wensen jullie een veilige terugreis, en nog veel plezier.
    Tot ziens: Meinte en Froukje.