Eerste overnachting

6 mei 2017 - Schwarzach am Main, Duitsland

Hierbij onze eerste reisdag vandaag zijn we aangekomen op een mooie camping aan de rivier namelijk Campingplatz Mainblick im Mainfrankenland we hebben hier een plaats gekregen aan de rivier met een prachtig uitzicht.

Momenteel zitten we aan de borrel en daarna een hapje eten in het restaurant en ja dan onze eerste nacht slapen in de camper maar daar horen jullie morgen vast meer over.

Vriendelijke groet uit Duitsland

Fam Dijkstra

1. Johannes Schuiling:
    6 mei 2017
    Leuk leuk . Ziet er gezellig uit . Mooi plekje . Morgenvroeg eerst een duik , dan zijn jullie gelijk goed wakker . Lekker eten straks . En slapen vannacht . Niet snurken Bert . Groetjes . Uit een ook zonnig Gauw .
  2. Martine:
    Heerlijk-
    Mooi plekje zo. Lkkr slapen vannacht en morgen maar rustig verder .
    Kus uit Harlingen
  3. Fam Hiemstra:
    6 mei 2017
    Ziet er al goed uit .Zelfs al in de korte broek geniet ervan.Lekker koese straks
    GR de buren
  4. Jan en Marga:
    7 mei 2017
    Wat leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Heerlijk al direct in het zonnetje, dan heb je ook gelijk het vakantie gevoel :-)
    Lekker genieten en we zijn alweer nieuwsgierig waar jullie de volgende keer staan.