Even fietsen met Ate

7 mei 2017 - Schwarzach am Main, Duitsland

Hierbij alweer ons tweede reisverslag

Na een roemoerige nacht ja niet vanwege Ate maar daar we aan een rivier staan geparkeerd waar schepen passeren van ongeveer 140 meter zie foto en ja echt de gehele nacht door gaf dit toch een wat onrustig gevoel maar goed vannacht nog en dan vertrekken we richting Oostenrijk.

De zondag was de bedoeling om even een kleine 30 km te fietsen Ate en Bert tezaam en  de vrouwen zijn het dorp ingegaan  waar een feest was en ze zijn nog steeds niet terug op de camping.

Wel de fietstocht van ons werd geen 30 km maar bijna 55 km daar we verdwaalden tussen de druive hellingen en kleine dorpjes en om eerlijk te zijn hebben we nu beide echt de leg uit en zitten ons nu tezaam te bezatten aan het bier om het verlies van Feyenoord die kloten verliezen van Excelsior  en dan ook nog met 3 nul.

Maar goed vanavond gaan we weer lekker uit eten in het restaurant en morgen richting Oostenrijk.

Wel dit was het voor vandaag.

Groetjes Fam Dijkstra

1. Johannes Schuiling:
    7 mei 2017
    Nou Bert en ate , goed gedaan . Lekker biertje hebben jullie dan ook wel verdiend . Voetjes omhoog , stoel achterover . Wachten tot die feestmutsen weer terug komen , (misschien zijn die ook wel verdwaald ) . Ps . Oordoppen maar in vannacht .
  2. Martine:
    Haha- nou wel verdiend dus :) - fijne avond
  3. Jacob Jelly:
    7 mei 2017
    Volgende keer toch maar een batterij op de fiets oude mannen! Maar heerlijk het weer is goed en op naar het prachtige Oostenrijk
  4. Suze Tolsma:
    8 mei 2017
    Geluiden daar moet je altijd ff aan wennen maar, de 2e avond hoor je de tuffende schepen al niet meer zo. Mooi plekje zo aan de rivier. Brengt voor mij vele goede herinneringen boven. Maar lekker genieten en een mooie reis door oostenrijk!
    XXX liefs uit Leeuwarden