Fietsdag en relax dag.

11 mei 2017 - Bozen, Italië

Hierbij een dag met volop actie voor de mannen en de vrouwen wel heel verschillend hoor maar daarover straks meer

Ate en Bert zijn vanmorgen om 11 uur begonnen met hun fietstocht van Glurns naar Merano een afstand van ongeveer 70 km dwars door de bergen en prachtige vergezichten en besneeuwde toppen.

We hadden een tegenvaller steeds de wind tegen maar voor de rest mooie fietspaden en af en toe een grindpad wat wel oppassen was vooral met de snelheid op de fiets die op de top in een afdaling op bijna 60 km per uur lag en dat is echt wel snel op twee wielen maar goed we hebben het beide overleefd.

Aangekomen  op het station in Merano gingen de fietsen in een bestelbus die deze weer richting Mals bracht wat ook onze eindbestemming van de treinreis is.

Dat de trein niet verder zou gaan was ook maar goed daar we beide onze ogen niet meer open konden houden van de slaap maar goed dat mag als je vakantie hebt.

Aangekomen in Mals stonden de fietsen alweer klaar om te vertrekken naar onze eindbestemming camping Gloria Vallis te Glurn waar we eerst een biertje hebben gekocht op de goede afloop.

Onze vrouwen waren op dat moment in de Spa Room die ook op het complex Gloria Vallis aanwezig is en daar genoten van een Ganzkorpermassage (zie foto) en hier met een voldaan gevoel vandaan kwamen.

Na een borrel in de bij de visvijver gelegen blokhut zijn we met zijn vieren uit eten gegaan naar het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten en wat later terug in de camper waren vandaar mijn late blog.

Wel dit was het voor vandaag tot morgen.

Groet Fam Dijkstra

1. Sjouke en Joukje:
    12 mei 2017
    Jim binne goed bezig. Voorzichtig in de afdalingen.
  2. Johannes Schuiling:
    12 mei 2017
    Heerlijk zo een relaxdag . Trouwens (Jannie ziet er nog goed uit aangezien de jaren: 55 een goed bouwjaar .)