Wandel en reparatie dag

12 mei 2017 - Bozen, Italië

Vandaag een rustige start van de dag en na een lekker buiten ontbijt en een goede kop koffie  de enige echte DE uit Joure en wat herstel werk van Janny aan een kapotte  rits van Ate zijn trainingspak was de dag al half om.

In de middag zijn de mannen naar het nabij gelegen stadje Glurns gewandeld dit is een oud vestigings stadje dat in 1304 de stadsrechten heeft gekregen en omgeven is door een hoge stadsmuur en binnenin de stad nog vele oude gebouwen heeft.

Op de terugweg moesten we omlopen daar alle sproeiinstalaties voor de appel boomgaarden aangezet waren en wij dus een andere weg naar de camping moesten zoeken maar goed het is gelukt.

Aangekomen op de camping hebben we eerst bij de visvijver waar het alweer heel gezellig was een pilsje gekocht en na het aansluiten van de vrouwen die ervoor een wandeling over de camping hadden gemaakt en een heerlijke kop koffie en appeltaart hadden genuttigd zijn we met zijn allen naar het restaurant gegaan voor alweer een heerlijke hap eten.

Ja en nu in de camper aan de borrel en morgen zien we wel weer wat de dag ons brengt en wat we doen.

Groet Fam Dijkstra

1. Martine:
    12 mei 2017
    Heerlijk dagje !
    Enne wat moet je zonder zo'n handige vrouw ( mijn mama)
    Fijn weekend verder , stuur wat zonnestralen richting Harlingen

Xx