Fietstocht naar schiereiland Sirmione en BBQ.

16 mei 2017 - Sirmione, Italië

Dinsdag 16 mei wakker worden bij een stralend blauwe lucht ontbijten in het zonnetje en uitzicht op het Gardameer je krijgt hier echt het Zwitserleven gevoel alleen zitten we nu in Italië maar goed wie weet wat er nog komt.

Na de koffie op de fiets naar het schiereiland Sirmione dit is een oud  door muren omgeven stadje interesse zie Wikipedia  en echt heel druk veel bussen met toeristen die buiten de muren moeten parkeren en de enkele auto die het stadje wel in mag moet zich door de toeristen zien te laveren met behulp van ja je gelooft het niet stoplichten.

Na een mooie fietsroute bij het meer langs weer op de camping zijn wij naar onze favoriete bar bij het zwembad gegaan waar een mooie blondine achter de bar staat en ons heeft voorzien van een lekker pilsje en na een uurtje op een zalig ligbed weer richting de camper gegaan.

De vrouwen hadden reeds boodschappen gehaald en iets voor op de bbq en daar hebben we heerlijk van gegeten voor de camper in het zonnetje.

Na de afwas nog even met zijn allen aan de waterkant gekeken naar een schitterende zonsondergang echt een plaatje zo mooi en ja nu nog ff dit reisverslag maken met de bijbehorende foto's zodat ik ook weer bij ben.

Groet Fam Dijkstra

1. Willem:
    16 mei 2017
    Mooi man geniet er van !
    Leuk verhaal en mooie foto's
    En euh, ben nu eigenlijks wel een beetje nieuwsgierig naar de mooie blondine :-)
  2. Bert:
    16 mei 2017
    Ja Willem dat blijft het geheim van ons misschien later meer.
  3. Jacob Jelly:
    17 mei 2017
    Wat een heerlijk kleurtje hebben jullie! Super genieten. Veel moois daar te zien.