Wederom een prachtige dag

17 mei 2017 - Sirmione, Italië

Alweer woensdag we zijn nu een kleine 1,5 week onderweg en wat gaat de tijd snel als je het leuk hebt en niets moet behalve de leuke dingen.

Ook raken we steeds beter ingespeeld op de taken die nodig zijn op de camping de afwas doen watertank bijvullen chemisch toilet legen broodjes halen tafel dekken koffie zetten de was bijhouden enz.

Vanmorgen zijn we begonnen met een lekker ontbijt met roerbakei wat de vrouwen hadden bereid op de skottelbraai (zie foto) zo de dag beginnen is geen straf.

Na de koffie zijn de mannen een stuk langs het Gardameer gefietst ongeveer 26 km  helaas de verkeerde kant op we konden niet echt dicht bij het meer komen maar goed morgen gaan we de andere kant op proberen.

Onderweg een stop om de dorst te lessen en we moeten zeggen dat biertje smaakte prima ,daarna op weg naar de camping waar de vrouwen reeds bij het zwembad lagen  en voor Willem die blonde stoot stond niet achter de bar maar je hoort het wel.

Op de avond hebben we nog heerlijk aan het meer gezeten en ik moet zeggen zelfs daar komt een ober langs namelijk Ate hij klaagde wel dat hij een groot terras had ( zie   foto )

We hebben vanavond nogmaals een maaltijd bereid op de skottelbraai en ook deze smaakte prima alleen de afwas voor de mannen  was wel een berg.

Voor nu nog een borrel en morgen zien we wel weer.

Groet Fam Dijkstra

1. Martine:
    17 mei 2017
    Super zo te horen en te zien.
    Lkkr doorgaan met genieten - daar hebben jullie geen moeite mee ( en meer dan verdiend)

Xx
  2. Jacob Jelly:
    18 mei 2017
    Volop genieten daar. Heerlijk ontbijtje, fietsen dorst lessen zon , dat is vakantie!