Een van alles doe dag.

18 mei 2017 - Sirmione, Italië

Alweer donderdag het lijkt erop dat het steeds sneller gaat zelfs hier In Italië aan het Gardameer op een camping.

Vanmorgen wederom  buiten ontbijt en daarbij het uitzicht op een paar surfers nou ja het was meer drijven daar er bijna geen wind stond.

Ook kregen we overburen ja je gelooft het niet het lijkt wel dat we in de film Out Of Africa kwamen een prachtige oude Mercedes Benz truck in mooie kleuren beschildert maar voor de Big Five zullen ze toch echt naar Africa moeten en niet aan het Gardameer.

Na wat boodschappen gedaan te hebben zijn we rond 3 uur naar de rotonde  bij de camping gegaan waar vandaag prachtige oude auto's langs kwamen het was de Mille Miglia 2017 over een afstand van 1600 km door Italië die vandaag via de route Desenzano reed prachtige oude auto's uit een lang vergeten tijd met een prachtig motorgeluid.

Ja en toen in de namiddag kwam het klapstuk de dames zouden ff gaan zwemmen in het Gardameer en om eerlijk te zijn hadden wij er niet zoveel vertrouwen in dat het zou gaan gebeuren daar het water nog niet echt warm aanvoelde maar eenmaal in het water lieten zij zich niet kennen zie de foto's maar eens.

Vanavond bij het avondeten hebben we de prachtige zonsondergang kunnen bewonderen wat steeds weer prachtig is over het water.

Wel dit was het voor vandaag tot morgen.

Groet Fam Dijkstra

1. Martine:
    18 mei 2017
    Jullie blijven daar ....
    Als ik het zo hoor

Xx
  2. Bert:
    18 mei 2017
    Leuk elke dag een andere camping?
    Fijn dat jullie mooi weer hebben
    Hoop dat het zo blijft
    Ben weer thuis in Leeuwarden hoop volgende week zondag weer op pad te gaan
    Geen problemen met de camper?
    Vr gr Bert