Wasdag onweer regen en zonneschijn.

19 mei 2017 - Sirmione, Italië

Vandaag was een dag met van alles wat het ontbijt en koffie drinken konden we nog buiten doen wel wat wind over het water maar goed het was nog droog.

In de verte hoorden we wel het onweer naderen en de vrouwen wilden nog graag de was doen en de bedden verschonen daar we morgen alweer 14 dagen onderweg zijn dus alles eraf en op naar de wasmachine's en drogers.

Wel niet lang daarna brak de bui los en moesten we noodgedwongen een kleine twee uur binnen blijven het plenste en onweerde dat het een lust was prachtig gezicht hoor achter het glas.

Na de bui hebben we nog een kleine wandeling kunnen maken in de omgeving waar Ate nog een optie wil nemen op een nieuw appartementen complex ( zie foto ) met uitzicht op het Gardameer pracht locatie hoor alleen Marietje weet het nog niet,daarna nog voor de camper in het zonnetje een kop koffie gehad met voor het eten nog een borrel.

Het eten hebben we gedaan in het restaurant waar het al aardig druk was voor een vrijdag avond veel weekend gasten en erna richting camper waar ik nu het reisblog nog ff maak voor deze dag.

Wel niet echt spannend maar morgen verder.

Groet Fam Dijkstra

1. Suze Tolsma:
    22 mei 2017
    alweer 14 dagen voorbij. wat gaat dat snel zeg. Mooie camping met prachtig uitzicht over het meer, das echt genieten!! Veel plezier nog, groetjes!