Alweer 14 dagen weg.

20 mei 2017 - Sirmione, Italië

Vandaag zaterdag 20 mei zijn we alweer 14 dagen onderweg met de camper en het camping gevoel is toch wel lekker het contact met de andere gasten is leuk een praatje is zo gemaakt en je bent zo een half uur verder met soms veel informatie van de omgeving of een die druk bezig is met zijn satelliet schotel te richten op de Astra sataliet wat niet wil lukken.

Ook als er een nieuwe gast het terrein op komt en die bezig gaat met zijn tent wat soms prima gaat maar soms ook niet of even een vouwcaravan opzetten ja ik weet het  een vorm van leedvermaak is dit maar soms wel kostelijk om te zien.

Wijzelf hebben vannacht heerlijk geslapen in ons schone bed en het ontbijt in de camper vanwege de harde wind die over het meer stond.

Na de koffie een stukje gefietst van ongeveer 20 km maar eerder terug gegaan vanwege toen al dreigende luchten wat pas later op de avond los brak met hagelstenen en onze geplande BBQ heeft verpest deze avond dus op naar het restaurant voor een hap eten waar het erg druk was op zaterdag avond veel Italianen met kleine kinderen weekend hè.

Wel voor nu niets meer te melden uit Italië, en ja wij nemen nog een borrel voor het slapen gaan en voor iedereen alvast een prettige zondag toegewenst en tot morgen.

Groet Fam Dijkstra.

1. Martine:
    20 mei 2017
    Ik heb mijn fles wijn op , welterusten en morgen weer een nieuwe dag . Begin van week 3 al weer voor jullie ..( wat gaat het snel)

X
  2. Willem:
    20 mei 2017
    time flies when you're having fun... zo leuk om jullie reisverhalen te lezen geniet nog maar even lekker van de komende weken en morgenavond hopen op beter weer zodat jullie dan nog lekker kunnen bbqen.
  3. Hetty:
    21 mei 2017
    Erg leuk om jullie zo op je reis te volgen. Lees sinds donderdag jullie verslag ( had op de camping wifi voor 1 apparaat) Fijn te zien dat jullie zo genieten. Italië is natuurlijk ook een erg mooi land, trekken jullie niet verder naar Toscane of Venetië? Nog heel veel plezier.