Een stralende zondag voor een BBQ

21 mei 2017 - Sirmione, Italië

Wat een genot vandaag na de hagelbui van zaterdag avond een stralend blauwe lucht met in het begin van de ochtend nog een straf windje over het Gardameer werd het in de loop van de ochtend echt warm ja soms was je beter af in de schaduw of onder een boom.

Tijdens de ochtend wandeling kwamen we bij een fietsenverhuurder  op de camping die prachtige elektrische fietsen had staan dus na een praatje mocht ik een proefrit maken over de camping en ik moet zeggen in de hoogste trap ondersteuning gingen ze als de brandweer zo snel.

In  de namiddag zijn we lekker aan het BBQen geweest met hierbij een pilsje nou ja een pilsje dan kennen jullie Ate nog niet goed maar we zijn nog niet dronken tenminste ik nog niet.

Via de video wil ik jullie nog even laten genieten van een prachtige zonsondergang bij het Gardameer en ik moet zeggen dit beeld verveeld nooit zo prachtig en rustgevend.

Wel morgen meer en voor degene die moet werken doe rustig aan.

Groet Fam Dijkstra

1. Jacob Jelly:
    21 mei 2017
    Geweldig, wat een leventje daar. Jullie komen als negers terug. En ben benieuwd of Bert straks ook een buikje heeft, of wandelt en fietst hij het er wel af?