Zon relaxen fietsen en lekker eten

22 mei 2017 - Sirmione, Italië

Vandaag maandag 22 mei is weer zalig gestart ontbijt in de buiten lucht onder weer een stralend blauwe lucht koffie drinken en daarna een klein rondje fietsen van ongeveer 22 km waar het in de bebouwde kom al erg warm was ongeveer 27 graden.

Het leuke is dat we al aardig bekend worden in de omgeving en we onze pit stop voor een verkoeling een lekker koud biertje met een bakje chips en pinda's goed kunnen plannen.

De vrouwen waren al bij het meer gaan zitten voor een kleine verkoeling zalig windje daar en Bert zou wel ff het water in nou ja niet verder dan zijn enkels hoor voor hem moet de watertemperatuur toch echt wat warmer zijn dan dat het nu is en ik moet zeggen zij zijn toch wat geharder hierin daar zij toch echt aan het zwemmen zijn geweest in het meer.

Wel na een heerlijke maaltijd op de skottelbraai en na  de afwas zijn we alvast begonnen om de boel wat in te laden daar we morgen vroeg voor 10 uur willen vertrekken richting Trento waar men zegt ook mooie campings aan een bergmeer liggen.

Dus vanaf morgen nieuwe locatie en nieuwe foto's.

Groet Fam Dijkstra

1. Johannes Schuiling:
    22 mei 2017
    Wiete knibbels . Ja ja . Moan in goeie reisdei . Hjir no 24 gr .
  2. Sjouke en Joukje:
    23 mei 2017
    Goede reis. Wees voorzichtig. Het wordt hier ook een mooie dag. Het zonnetje schijnt al lekker.
  3. Jacob Jelly:
    23 mei 2017
    Wat genieten jullie in deze prachtige omgeving, heerlijk.
  4. Nico:
    23 mei 2017
    Groetjes en nog heeeeeel veeel plezier in het mooie Italië !!
  5. Martine:
    Goede reis - ) Xx